IT Outsourcing

Ceník servisních prací - výpočetní technika

Základní hodinové sazby:

(servis v běžné pracovní době a standardní reakční době)

Basic 650,-Kč/hod
(práce na stanicích, běžné operace v systému Windows a základní údržba HW)

Extend 900,-Kč/hod
(instalace v systémech Windows, síťová nastavení stanic, základní konfigurace bezdrátových přístupových bodů)

Server 1200,-Kč/hod
(konfigurace serverových systémů a sítí, odborná práce v systémech FreeBSD, Linux, Novell, instalace serverových aplikací, bezpečnostní aktualizace systémů)

Secure 1800,-Kč/hod
(instalace a konfigurace firewallů a dalších prvků zabezpečení sítí a serverů, bezpečnostní aktualizace firewallů, návrhy bezpečnostních řešení, konfigurace a zabezpečení záložních systémů)

Výjezd 350,-Kč/výjezd
(poplatek za výjezd technika v rámci Prahy)

Výjezd mimo 350,-Kč + 13Kč/km
(poplatek za výjezd technika mimo Prahu)

Standardní reakční doba servisního zásahu je 72 hodin s týdenním plánováním v běžné pracovní době (pondělí až pátek 8:30 – 17hodin).

Expresní zásah v běžné pracovní době (reakce do 3 hod.), pokud ho lze zajistit, podléhá příplatku 100% základní ceny.

Servisní zásahy mimo pracovní dobu podléhají příplatku 100% základní ceny.

Ceník dohledových služeb:

(jedná se o vzdálený dohled serverů, sítí, stanic, firewallů a další techniky)

Základ 150,-Kč/stanici a měsíc
(zahrnuje vzdálenou kontrolu stanice s měsíční sumarizací údajů)

ZákladS 200,-Kč/stanici a měsíc
(zahrnuje vzdálenou kontrolu serveru s měsíční sumarizací údajů)

Week 300,-Kč/stanici a měsíc
(zahrnuje vzdálenou kontrolu stanice s týdenní sumarizací údajů)

WeekS 490,-Kč/stanici a měsíc
(zahrnuje vzdálenou kontrolu serveru s týdenní sumarizací údajů)

Day 500,-Kč/stanici a měsíc
(zahrnuje vzdálenou kontrolu stanice s denní sumarizací údajů)

DayS 590,-Kč/stanici a měsíc
(zahrnuje vzdálenou kontrolu serveru s denní sumarizací údajů)

Group cena dohodou
(dohled nad skupinou serverů a stanic)

Zajišťujeme kompletní outsourcing IT:

(komplexní řešení správy, údržby a vývoje IS)

  • správu hardware
    (osobní počítače,notebooky, tiskárny, aktivní i pasivní síťové prvky)
  • správu systému
    (nastavení uživatelských práv, zálohování dat,databáze, zabezpečení sítě)
  • správu serverů Microsoft, FreeBSD, Linux
    (file servery, mail servery, SQL servery, WWW servery, firewally)
  • administrace a dálková správa
    (servery, firewally, stanice)
  • projektování strategie rozvoje IS / IT
    (servery, sítě, technologie)
  • komunikace se zaměstnanci a operativní řešení problémů v IS
    (přímé řešení problémů operátorů stanic)
  • kompletní servis hardware, správa SW
    (kompletní dodávky a servis HW i SW)
  • zajištění spotřebního materiálu
    (tonery,cartridge, pásky,datová média apod.)
  • rychlá reakční doba nastavená dle požadavků klienta
    (i mimo běžnou pracovní dobu)
  • telefonická podpora HOTLINE
    (nepřetržitá služba dohledového centra - 24*365)
  • školení zaměstnanců, poradenská činnost
    (lektoři nejen s technickým, ale též pedagogickým vzděláním)
  • softwarový a bezpečnostní audit
    (audit softwarových a bezpečnostních rizik)