IT Outsourcing
Ceník servisních prací - výpočetní technikaZákladní hodinové sazby:
(servis v běžné pracovní době a standardní reakční době)
Basic | 650,-Kč/hod |
(práce na stanicích, běžné operace v systému Windows a základní údržba HW) |
|
Extend | 900,-Kč/hod |
(instalace v systémech Windows, síťová nastavení stanic, základní konfigurace
bezdrátových přístupových bodů) |
|
Server | 1200,-Kč/hod |
(konfigurace serverových systémů a sítí, odborná práce v systémech FreeBSD, Linux,
Novell, instalace serverových aplikací, bezpečnostní aktualizace systémů) |
|
Secure | 1800,-Kč/hod |
(instalace a konfigurace firewallů a dalších prvků zabezpečení sítí a serverů,
bezpečnostní aktualizace firewallů, návrhy bezpečnostních řešení, konfigurace a
zabezpečení záložních systémů) |
|
Výjezd | 350,-Kč/výjezd |
(poplatek za výjezd technika v rámci Prahy) |
|
Výjezd mimo | 350,-Kč + 13Kč/km |
(poplatek za výjezd technika mimo Prahu) |
Standardní reakční doba servisního zásahu je 72 hodin s týdenním plánováním v běžné pracovní době (pondělí až pátek 8:30 – 17hodin).
Expresní zásah v běžné pracovní době (reakce do 3 hod.), pokud ho lze zajistit, podléhá příplatku 100% základní ceny.
Servisní zásahy mimo pracovní dobu podléhají příplatku 100% základní ceny.
Ceník dohledových služeb:
(jedná se o vzdálený dohled serverů, sítí, stanic, firewallů a další techniky)
Základ | 150,-Kč/stanici a měsíc |
(zahrnuje vzdálenou kontrolu stanice s měsíční sumarizací údajů) |
|
ZákladS | 200,-Kč/stanici a měsíc |
(zahrnuje vzdálenou kontrolu serveru s měsíční sumarizací údajů) |
|
Week | 300,-Kč/stanici a měsíc |
(zahrnuje vzdálenou kontrolu stanice s týdenní sumarizací údajů) |
|
WeekS | 490,-Kč/stanici a měsíc |
(zahrnuje vzdálenou kontrolu serveru s týdenní sumarizací údajů) |
|
Day | 500,-Kč/stanici a měsíc |
(zahrnuje vzdálenou kontrolu stanice s denní sumarizací údajů) |
|
DayS | 590,-Kč/stanici a měsíc |
(zahrnuje vzdálenou kontrolu serveru s denní sumarizací údajů) |
|
Group | cena dohodou |
(dohled nad skupinou serverů a stanic) |
Zajišťujeme kompletní outsourcing IT:
(komplexní řešení správy, údržby a vývoje IS)
- správu hardware
(osobní počítače,notebooky, tiskárny, aktivní i pasivní síťové prvky) - správu systému
(nastavení uživatelských práv, zálohování dat,databáze, zabezpečení sítě) - správu serverů Microsoft, FreeBSD, Linux
(file servery, mail servery, SQL servery, WWW servery, firewally) - administrace a dálková správa
(servery, firewally, stanice) - projektování strategie rozvoje IS / IT
(servery, sítě, technologie) - komunikace se zaměstnanci a operativní řešení problémů v IS
(přímé řešení problémů operátorů stanic) - kompletní servis hardware, správa SW
(kompletní dodávky a servis HW i SW) - zajištění spotřebního materiálu
(tonery,cartridge, pásky,datová média apod.) - rychlá reakční doba nastavená dle požadavků klienta
(i mimo běžnou pracovní dobu) - telefonická podpora HOTLINE
(nepřetržitá služba dohledového centra - 24*365) - školení zaměstnanců, poradenská činnost
(lektoři nejen s technickým, ale též pedagogickým vzděláním) - softwarový a bezpečnostní audit
(audit softwarových a bezpečnostních rizik)